cone crusher
Nominal Kapasite Kırma Odası EC C M MF F EF
  CSS 70–85 50–65 - - - -
SH 120 80 60 45 35 25
TS 135 90 65 50 38 28

 

Maksimum Motor Gücü (kW) 90 90 90 90 90 90 90

 

Eksantrik Ayarı 13-25 13-25 13–28 13–28 13–28 13–28
CSS (mm) 4 - - - - 23–40 19–41
5 - - - - 24–52 20–42
6 - - - 26–56 25–54 -
8 - - 32–35 32–74 27–57 -
10 45 45–62 34–86 34–78 28–61 -
13 48–93 48–93 37–94 37–76 31–52 -
16 52–100 52–100 40-90 40–59 33–41 -
19 56–108 56–108 43–62 46 35 -
22 60-115 60–115 - - - -
25 64-123 64–123 - - - -
29 69-132 69–106 - - - -
32 73-123 73 - - - -
35 76-94 - - - - -

 

Konik Kırıcı

Konik kırıcılar granit, bazalt ve andezit gibi sert ve aşındırıcı dere ve ocak malzemelerini kırmak için tasarlanmıştır. Uzun ömürlü aşınma parçaları sayesinde konik kırıcı uzun ömürlü olmaktadır.

Ayrıca bakım ve onarım işlemleri kırıcının üzerinde rahatlıkla yapılabildiği için işletme maliyetleri de düşüktür.

Kırma işlemi, konik yüzeyler arasında yapıldığından kırıcı da “konili kırıcı” diye de adlandırılmaktadır. Gerek boyut gerekse gerekse yapı yönünden, günümüzde çok değişik şekillerine rastlanmaktadır. Genel olarak “oynar milli” ve “sabit milli” olmak üzere iki ana tipi vardır

cone crusher

Gövde Yapısı

Gövde, alt ve üst olmak üzere iki bölümden oluşur. Üst bölümün iç yüzeyi konkavlarla kaplıdır. Tersine dönmüş bir kesik koni şeklindedir. Kırıcının büyüklüğüne göre, yatay ve düşey kuşaklarla güçlendirilmiştir. Dökümden veya dökme çelikten imal edilir. Çok büyük kırıcılarda, parçalı olarak yapılır ve parçalar kuvvetli ve kalın cıvatalarla birbirine eklenerek gövde meydana getirilir.

Kırıcının ana yapı unsurları şunlardır;

Gövde (alt ve üst)

Ağız bileziği ve köprü

Göbek ve ana mil

Eksantrik kovan ve konik dişli

Tahrik düzeneği

Konkavlar ve göbek astarları

Kırılmış malzeme oluğu

Ayar düzeneği

Yağlama düzeneği

cone crusher